Wymiana sensora w alkomacie PRO-X5 wraz z kalibracją
Opis
Wymiana sensora w alkomacie AlcoFind Pro X-5 wraz z kalibracją
Uwaga! podczas zakupu proszę pamiętać, że serwis aby mógł dokonać wymiany uszkodzonego czujnika musi posiadać alkomat w którym to ma dokonać wymiany. Nie sprzedajemy sensorów bez wykonania usługi kalibracji.
Serwis daje 12 miesięcy gwarancji na sensor elektrochemiczny oraz 6 miesięcy w przypadku sensora półprzewodnikowego.
Należy pamiętać, że po każdej wymianie sensora serwis musi dokonać kalibracji urządzenia na wartościach wzorcowych. Nasze laboratorium wyposażone jest w symulatory amerykańskiej marki ACS co gwarantuje najwyższą jakość wykonywanych pomiarów. Po wykonaniu adiustacji firma wystawia certyfikat potwierdzający przeprowadzenie czynności serwisowych.
Należy pamiętać, że każde urządzenie pomiarowe powinno być skalibrowane w dniu sprzedaży.
Przestrzegamy przed sprzedawcami, którzy tego nie dokonują.
Kupując alkomat w naszej firmie nasz pewność, że wskazania będą prawidłowe!
Ze względu na wysoką jakość świadczonych usług przez nasze laboratorium, informujemy, że wzorce
etanolowe są okresowo badane w Głównym Urzędzie Miar.
Potwierdzeniem tego faktu jest poniższe świadectwo wzorcowania.
W naszej firmie mają Państwo pewność, że alkomat zostanie skalibrowany na certyfikowanych symulatorach wydechu marki ACS Corp.
Świadczymy Jakość na najwyższym Poziomie!
Możesz skorzystać z opcji darmowej wysyłki za pośrednictwem Paczkomatów INPOST
UWAGA: darmowa wysyłka nie obowiązuje alkomatów wysyłanych na darmową adiustację (kalibrację) za pośrednictwem Poczty Polskiej. Można skorzystać z tej opcji ale do usługi zostanie naliczona dodatkowa opłata w wysokości 15,00 zł brutto.
Zachęcamy do bezpośredniej wysyłki ZA DARMO za pomocą paczkomatu do naszego głównego serwisu.
Postępuj według poniższych kroków - to nic trudnego.
1. Zapakuj swój alkomat do koperty bąbelkowej lub do innego bezpiecznego opakowania, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie. Do przesyłki dołącz numer zamówienia oraz kartę gwarancyjną (jeżeli alkomat był zakupiony w PROMIL-LAB).
2. Wypełnij formularz darmowego zwrotu przez Paczkomaty klikając tutaj według poniższego wzoru:
3. Po wypełnieniu i wysłaniu formularza zwrotu otrzymasz kod nadania w paczkomacie. Odwiedź dowolny paczkomat i na paczkomacie wybierz "nadaję paczkę" wpisując swój numer telefonu i kod zwrotu otrzymany od Inpostu. Włóż przesyłkę do paczkomatu i to wszystko. Nie musisz nic naklejać na przesyłkę.
4. Oczekuj na potwierdzenie sms o przyjęciu alkomatu na serwis. Poinformujemy również Ciebie o planowanym terminie realizacji usługi.
MASZ JAKIEŚ PYTANIA, WĄTPLIWOŚCI? - ZADZWOŃ!
Na wszystkie pytania odpowiemy pod numerem telefonu: (71) 757 50 53 lub 889 900 059
pon-pt: w godzinach 8:00-18:00
za pośrednictwem Poczty Polskiej