Wymiana sensora w alkomacie AF-35C wraz z kalibracją alkomatu
Opis
Wymiana sensora w alkomacie AlcoFind AF-35C wraz z kalibracją
Uwaga! podczas zakupu proszę pamiętać, że serwis aby mógł dokonać wymiany uszkodzonego czujnika musi posiadać alkomat w którym to ma dokonać wymiany. Nie sprzedajemy sensorów bez wykonania usługi kalibracji.
Serwis daje 12 miesięcy gwarancji na sensor elektrochemiczny oraz 6 miesięcy w przypadku sensora półprzewodnikowego.
Należy pamiętać, że po każdej wymianie sensora serwis musi dokonać kalibracji urządzenia na wartościach wzorcowych. Nasze laboratorium wyposażone jest w symulatory amerykańskiej marki ACS co gwarantuje najwyższą jakość wykonywanych pomiarów. Po wykonaniu adiustacji firma wystawia certyfikat potwierdzający przeprowadzenie czynności serwisowych.
Należy pamiętać, że każde urządzenie pomiarowe powinno być skalibrowane w dniu sprzedaży.
Przestrzegamy przed sprzedawcami, którzy tego nie dokonują.
Kupując alkomat w naszej firmie nasz pewność, że wskazania będą prawidłowe!
Ze względu na wysoką jakość świadczonych usług przez nasze laboratorium, informujemy, że wzorce
etanolowe są okresowo badane w Głównym Urzędzie Miar.
Potwierdzeniem tego faktu jest poniższe świadectwo wzorcowania.
W naszej firmie mają Państwo pewność, że alkomat zostanie skalibrowany na certyfikowanych symulatorach wydechu marki ACS Corp.
Świadczymy Jakość na najwyższym Poziomie!
Możesz pozostawić swój alkomat w jednym z Naszych punktów kalibracji (lista punktów tutaj) lub skorzystać z opcji wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej.
1. ZAPAKUJ SWÓJ ALKOMAT
Zapakuj alkomat do koperty bąbelkowej lub w inne trwałe opakowanie, tak żeby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu razem z formularzem "zgłoszenie serwisowe" lub kartką z Twoim imieniem, nazwiskiem, numerem telefonu kontaktowego oraz adresem do wysyłki zwrotnej jeśli jest inny niż na kopercie. Nie musisz dołączać żadnych akcesoriów, baterii, pokrowców.
Przesyłkę zaadresuj na adres:
PROMIL-LAB LABORATORIUM
UL. ROMANA DMOWSKIEGO 1
50-203 WROCŁAW
2. NADAJ PRZESYŁKĘ
Przygotowaną przesyłkę zanieś do dowolnej placówki Poczty Polskiej. Poproś o nadanie przesyłki jako "List Polecony". To bardzo ważne! W przeciwnym wypadku nie będziemy mogli zlokalizować przesyłki jeśli zaginie na poczcie. Zachowaj potwierdzenie nadania.
Możesz również skorzystać z naszego druku darmowej wysyłki.
Należy wówczas wydrukować, wypełnić dane nadawcy i nakleić na przesyłkę.
3. OCZEKUJ PRZESYŁKI LUB KONTAKTU OD SERWISU
W momencie gdy odbierzemy Twój alkomat, w serwisie poddamy go ekspertyzie i kalibracji. Potrwa to maksymalnie 1 dzień roboczy. Jeśli kalibracja przebiegnie pomyślnie wyślemy do Ciebie alkomat zgodnie z otrzymaną informacją na formularzu lub po wcześniejszym skontaktowaniu się z Tobą.
Gdyby okazało się, że Twój alkomat wymaga dodatkowych napraw nasz serwisant skontaktuje się z Tobą, poinformuje o dodatkowych kosztach i zapyta czy wyrażasz zgodę na dokonanie takiej naprawy.
MASZ JAKIEŚ PYTANIA, WĄTPLIWOŚCI? - ZADZWOŃ!
Na wszystkie pytania odpowiemy pod numerem telefonu: (71) 757 50 53 lub 889 900 059
od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00
KLIKNIJ ABY POBRAĆ: